آغاز پیش‌فروش دهه فجر ایران‌خودرو

این گروه صنعتی امیدوار است با توسعه و تنوع محصولات و ارتقای کیفیت آن و ارایه طرح های متنوع فروش و خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتریان، پاسخگوی اعتماد مشتریان باشد.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تامین نظر مشتریان و پاسخ گویی به سلایق آنها، طرح پیش فروش خودروهای پرمتقاضی و جدید را در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به اجرا می گذارد. گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از حسن اعتماد مشتریان، با هدف تامین سلیقه گروه های درآمدی مختلف به زودی فهرستی از خودروهای خود را برای پیش فروش اعلام می کند.

 آغاز پیش‌فروشدهه فجر محصولات ایران‌خودرو

این گروه صنعتی امیدوار است با توسعه و تنوع محصولات و ارتقای کیفیت آن و ارایه طرح های متنوع فروش و خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتریان، پاسخگوی اعتماد مشتریان باشد. گفتنی است، جزئیات این طرح پیش فروش متعاقبا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. ایران خودرو به واسطه همکاری گسترده با خودروسازان اروپایی، ژاپنی و چینی در دامنه وسیعی به نیاز خریداران ایرانی پاسخ داده و با عرضه بیش از 30 مدل خودرو، محصولاتی در دامنه قیمتی 30 تا 230 میلیون تومان را به بازار کشور عرضه می‌کند. پژو، سوزوکی، رنو، هایما، دانگ فنگ و فوتون از جمله همکاران بزرگترین خودروساز خاورمیانه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر